reklama

ako sa vieme sťažovať

Moja práca je práca ako každá iná. Stretávam sa denne s ľuďmi rôznych vekových a sociálnych skupín. Niekedy aj keď nepracujem manuálne prídem domov vyčerpaná ako by som lopatou hádzala. Je to až neskutočné, koľko energie sa odoberá len úbohým rozprávaním. Ale každé takéto rozprávanie s klientom mi otvorí nový pohľad na svet a ja si uvedomujem, že vlastne nemám žiadne problémy a nemám sa na čo sťažovať. Posúva ma to ďalej a ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stretnutie v piatok trinásteho sa malo odohrávať podľa rovnakého scenára vytvoreného v mojej hlave. Dohodnutý čas by sa mal dodržať. V stanovenú hodinu dorazila vyštafírovaná pani asi v mojom veku. Už tie jej našpúlené pery svedčili o poriadnej namosúrenosti. Keďže to bolo dopoludnie, pripisovala som to zlému zobudeniu. Neviem či som mala pravdu v odhade situácie na začiatku, ale neskôr som zistila, že som bola poriadne mimo. Obchodné stretnutie malo nádych roztrelky s istou prehrou. Aby som odľahčila atmosféru a docielila víťazstvo, skúsila som jemne zabrdúť, že dnes je taký dátum a zrejme to niekoho ovplyvní. Pani ožila. Začala rozprávať súvisle s prižmúrenými očami a hanobenia takého pekného dňa piatka trinásteho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Ráno som vstala a ako na potvoru som si zlomila necht a už som vedela že mám po peknom dni. Deti vstali samozrejme neskoro a už by to chcelo aj hneď jesť. Ešte mi popod nos strčili podpísať nejaké papiere do školy a ja som už nemala čas ani si tú manikúru urobiť. Viete, celý deň pokazený. Vravím si asi bude niečo vo vzduchu. Cestou k mojej kaderníčke mi nejaká amatérka ťukla auto a to ma už dožralo........," takto by zrejme pokračovala a vyťahovala minútu po minúte...musela som ju však prerušiť. Pani sa pozrela a trošku rozpačito zagúľala bielkami. Na čo som sa len zmohla bolo " stáva sa". Bola som rada, keď zatvárala dvere. Po pol hodinke som mala druhé stretnutie a to som sa už v duchu modlila, nech príde pani s krátkymi nechtami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prišla. Vysoká a veľmi pekná. Jednoducho okúzľujúca a to nie som na ženy:-)! Usadila sa oproti mne a neformálny rozhovor sa začal. Išlo z nej nejaké iné teplo a ja som si povedala, že Boh ma vyslyšal. Skúsila som formulku o takomto dni aj na ňu.

"Viete, ja neverím na takéto veci. Nemám čas myslieť na to čo sa mi stane. Ja sa ráno zobudím a som rada, že mám krásny deň a deti sú spokojné."

Nedalo sa mi neopýtať obkľukou ale slušne či ju niekedy rána nedokážu rozhnevať.

" Nie. Mám tri deti a oni mi nedávajú priestor na rozčuľovanie, ako nás opustil manžel a ja som pred rokom prišla o prácu musím sa premáhať. Je to síce ťažšie samej sa starať o postihnuté jedno dieťa, ale tí mladší mi pomáhajú."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozerala som sa na tú ženu stelesnenú bohyňu. Rozhovor sme skončili uzavretou zmluvou aj keď moja provízia bude smeť, mala som dobrý pocit. Pani sa ponáhľala, lebo chodila na dve hodiny upratovať pred dopoludňajším otvorením jednej prevádzky a postihnutý syn ju čakal v aute.

Lívia Bogáňová

Lívia Bogáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem. Som mamina dvoch skvelých synov a normálna komunikatívna bytosť. Milujem vôňu kníh, novín a časopisov. Držím sa hesla: človek môže mať čo len chce, len v tom musí mať jasno. Ja jasno mám a preto idem za svojimi snami..snáď ich raz dobehnem:-))) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPeniazeDetiVzťahy - rodinaNázorpoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu