reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lívia Bogáňová

Lívia Bogáňová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem. Som mamina dvoch skvelých synov a normálna komunikatívna bytosť. Milujem vôňu kníh, novín a časopisov. Držím sa hesla: človek môže mať čo len chce, len v tom musí mať jasno. Ja jasno mám a preto idem za svojimi snami..snáď ich raz dobehnem:-))) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPeniazeDetiVzťahy - rodinaNázorpoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Vzťahy - rodina

ako sa vieme sťažovať

Lívia Bogáňová

ako sa vieme sťažovať

Moja práca je práca ako každá iná. Stretávam sa denne s ľuďmi rôznych vekových a sociálnych skupín. Niekedy aj keď nepracujem manuálne prídem domov vyčerpaná ako by som lopatou hádzala. Je to až neskutočné, koľko energie sa odoberá len úbohým rozprávaním. Ale každé takéto rozprávanie s klientom mi otvorí nový pohľad na svet a ja si uvedomujem, že vlastne nemám žiadne problémy a nemám sa na čo sťažovať. Posúva ma to ďalej a ďalej.

  • 3. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
túžba po jahodách v zime

Lívia Bogáňová

túžba po jahodách v zime

Je nás tisíce, nikdy nemáme dosť. Stále chceme niečo iné a ak to náhodou už máme, odložíme to a hor sa túžiť po niečom inom, po niečom druhom. Zámerne hovorím druhom, lebo doba je taká, teda vraj sa tomu hovorí móda, že už netúžime po nových topánkach až tak ako po mužovi, ktorý patrí inej žene.

  • 29. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu